Jag och Tomas har ju tittat på Game of Thrones på kvällarna och har nu kommit ikapp. Väntar på fjärde säsongen som kommer nångång nästa år. Riktigt bra serie måste jag säga, även om det är skitsvårt att komma ihåg vem som är vem då det finns så jäkla många att hålla reda på.

Ville börja kolla på nåt annat och då vi ju har lyxen att ha Netflix så finns det en uppsjö av serier att se.
Hört att The Walking Dead är bra, så vi kikade på första avsnittet nu ikväll.
Tyckte dialogen var rätt usel, men det verkar nog vara värt att se.
Satt och var rädd hela tiden. Asigt med döda som lever, liksom. Och så har jag blivit harigare på äldre dar. Eller som Tomas trodde jag sa, att han har blivit hårigare på äldre dar.

Jag älskar ju att bli skraj av filmer så detta blir nog en bra serie att följa.

image

Postat med WordPress för Android