Japp, idag fick jag bara så himla nog av detta och la ner försöket.
Klarade 11 1/2 dagar och det får väl vara bättre än inget…
Nu får jag ju ångest som gav upp, men när jag bara mådde illa och var så jäkla grinig och inte alls hade lust egentligen…då är det ju lika bra att sluta.

Firade med denna:

image

Och detta:

image

Magen då? Ja den är i sin forna fotbollsform. Jag hatar den så innerligt jävla mycket. Det är så otroligt fult med den här förbannade ballongen. Jag lider faktiskt av det.
Jaja jag vet att folk svälter och det är krig och elände ute i världen och att min enorma ballongmage kanske inte är fullt lika eländig i jämförelse. Men den får mig att må skit ändå.
Suck.

Sov riktigt extra-uselt inatt. Pontus gnällde mycket efter kl 4. Och jag somnade ju typ just före han satte igång.
Hoppas denna natt blir bättre så jag inte somnar mitt i en av doptårtorna som ska fixas imorgon.

Psst, Herbalife-Åsa? Om du ser detta så vill jag gärna att du mailar mig på mariannek1980@gmail.com. Är intresserad av dina produkter!

Postat med WordPress för Android