Fy helvete vad jag är ful. Jag är så satans jävla ful och äcklig. Och konstig kropp, den ser ju helt jävla konstig ut.
Och blir alltmer kutryggig. Skulderbladen skjuter ut mer och mer för varje dag och gamnacken synligare. Sån jävla ful och usel hållning.
Magen är större än nånsin och arslet så jävla dallrigt och insjunket och asigt. Ridbyxlåren ökar i omfång.
Ansiktet hänger mer och mer och fy fan vilken dålig hy jag har.
Åderbråcket på höger ben blir allt värre och äckligt blek är jag. Inte blek på ett vackert sätt. Utan blek med ytliga blodkärl och finnar och pormaskar och annat äckel.
Naglarna är nerbitna av all oro och ångest och hjärnan skrumpnar ihop av alla svarta vidriga tankar.
Jag är så äcklig och ful och värdelös.
Så satans usel på alla sätt.
Borde inte få finnas.
Hatar mig själv.

