Jahaja.
Det var ju ändå några stycken som tittar in här, och jag har bara gjort er besvikna då inget blivit skrivet.
Får ibland en oerhörd lust att skriva av mig här, men det kommer rätt sällan numera.
Fast viljan finns ju ändå.

En hel del har hänt i mitt liv sen sist.
Jag har flyttat till lägenhet. Trivs, den är jättefin men är bara en 2a och jag börjar få ett allt större behov av en 3a. Har min säng i vardagsrummet nu för att barnen skulle få eget rum. Gillar inte att ha sängen där. Men det kunde ju vara värre.

Har barnen varannan vecka. Det suger rejält veckorna dom inte är här. Men jag och deras far är bra vänner och vill man träffa dom så är det bara att göra det.

Jag som skulle vara singel läääääänge gick förstås och kärade ner mig efter bara några månader. Så singellivet is no more!
Har istället en fantastisk pojkvän. Snygg, snäll, rolig, vältränad osv. Han är helt underbar och varje dag undrar jag vad jag gjort för att förtjäna en sån man. Nåt måste jag gjort rätt!

Kommit igång med träningen har jag gjort. Blir 4-5 ggr i veckan. Dessvärre går det som vanligt åt helvete med kosten men det blir nog bra till slut.

Nu måste jag göra nån nytta.

Nästa gång kanske jag skriver nåt av intresse, vem vet!

