Vet ni, jag kan gå runt i min lilla värld på dagarna och se/höra/tänka på nåt kul/intressant/häftigt som jag bestämmer mig för att blogga om sen när jag har tid.
Men sen när jag har tid så orkar jag inte eller så har jag glömt vad det var jag skulle skriva om.
Så därför blir det mest bara blaha här.

Har varit och fikat med Rita ikväll. Det var trevligt och jag önskar det kunde ske oftare.
Imorgon är jag ledig pga att dom däringa dagisfröknarna ska ha planeringsmöte. Så jag och mina små älsklingar ska försöka hitta på nåt skoj.
Tack för era kommentarer på förra inlägget, ni som också känner er som kassa mödrar. Inte kul att ni känner så, men det är ju ändå nån sorts tröst att flera går igenom liknande känslor/tankar/händelser.
Och tack för att ni gillade bröllopstårtan. Nu måste jag ju ändå försvara bruden lite, för hon sa aldrig att hon inte gillade dom. Utan det är nåt jag fick en känsla av bara. Är väl för bortskämd med alla fina kommentarer antar jag, så man blir lite ledsen om man inte får det efter att ha jobbat arslet av sig. Bara täckningen och dekoreringen tog ju 4 timmar…ja usch vad jag hatade allt vad tårtor hette då…
Nya tag bara! Beställning på en ormtårta i helgen!

Puss/kram/slick.

Postat med WordPress för Android