I söndags träffade jag ju äntligen min fina vän Robert.
Det var så otroligt härligt att få umgås med honom igen!
Vi gick runt i storstaden och pratade, picknickade, fikade och hade det bara så jäkla bra.

image

Som ni ser på bilden var jag jävligt trött. Dessutom hade och har jag nån form av förkylning i kroppen. Men så kan det vara. Robert var iaf lika fin som alltid!

Igår var jag inte alls på topp. Kände mig risig och färdig. Bättre idag, men då är Elin febrig istället. Så jag har varit hemma med barnen. Blir så även imorgon. Pontus är ju snorig och hostig så han kan nog också behöva vila lite från dagisbacillerna.

Pga denna förkylning så har jag inte tränat sen i torsdags. Men imorgon ska jag försöka igen. Är nog bäst att lyssna på kroppen.
Tyvärr har den sagt att jag ska äta lite för mycket onyttigt, men…bara att göra som man blir tillsagd.

image

Postat med WordPress för Android